Service-Hotline
58 32 63 451
serwis@coffema.pl

Jednym z najważniejszych czynników przy wyborze właściwego ekspresu do kawy powinien być oferowany serwis techniczny. Wykwalifikowany personel, szybka pomoc techniczna, magazyn części zamiennych, kompetentne doradztwo - to elementy, które stanowią cenną wartość dodatkową wybranego urządzenia.

Profesjonalny, autoryzowany przez producentów serwis techniczny jest wizytówką Grupy Coffema w Europie i na świecie.

Mając na uwadze zadowolenie i poczucie troski o każdego Klienta, stworzyliśmy szybki i skuteczny dział Serwisu dostępny 7 dni w tygodniu na terenie całego kraju. Własny Dział Serwisu Coffema jest rozwijany od ponad 20 lat. Efektem tej pracy jest niezwykle skuteczna i doświadczona organizacja serwisowa opierająca się na zaangażowaniu naszych wykwalifikowanych pracowników. Codzienna współpraca i wymiana informacji pomiędzy działami serwisu Coffema w Europie i na świecie dostarcza nam ciągle nowych doświadczeń i pozwala na budowanie unikalnego know-how.

Technicy serwisu Coffema pomagają naszym Klientom rozwiązać każdy problem. Do dyspozycji posiadają oni około 17.000 pozycji części zamiennych w magazynie centralnym Coffema. Punkty serwisowe operują w 6 miastach w Polsce: w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Sosnowcu oraz Szczecinie.

Coffema dostarcza ekspresy w dowolne miejsce na terenie kraju, montuje je, ustawia ich parametry zgodnie z życzeniem Klienta, szkoli personel, wreszcie – świadczy pełną obsługę gwarancyjną oraz pogwarancyjną - zajmujemy się naprawą ekspresów do kawy.

Najwyższą jakość kompleksowego systemu obsługi Coffema, docenili tacy Klienci, jak: Lotos Paliwa, ORLEN, Tchibo Coffee Service, Mondelez, JDE, Lagardere Travel Retail, Segafredo Zanetti, Polskie Porty Lotnicze, Hotele Gołębiewski, Billy’s American Restaurants, MIKO, Apexim, Flügger Farby, Pellowski oraz wielu, wielu innych.

Doświadczenie budowane na współpracy z tak ważnymi graczami na naszym rynku, pozwala nam na umacnianie i rozwijanie naszej całkowicie własnej organizacji serwisowej. Tym samym, Coffema staje się niezwykle godnym zaufania i doświadczonym partnerem do zapewnienia utrzymywanej na najwyższym poziomie obsługi serwisowej biznesu kawowego w Polsce.

Najbardziej rekomendowanym rozwiązaniem serwisowym jest podpisanie umowy serwisowej. 
Umowa Serwisowa jest roczną opłatą ryczałtową za kompleksową opiekę nad urządzeniem. 
Umowa Serwisowa pokrywa koszty dojazdu, pracy serwisu oraz części zamiennych. W jej ramach dokonywane są także 2 przeglądy w ciągu roku. 
Opłata za umowę serwisową płatna jest wg harmonogramu, w 12 ratach na początku każdego miesiąca z góry.

Zapraszamy do współpracy!

NASZA ORGANIZACJA

KONTAKT

DO POBRANIA

Zaufali nam

© 2016 Coffema International Poland. Wszystkie prawa zastrzeżone. NetVerse
Top